Міністр освіти Оксен Лісовий вважає, що майбутнє української школи не буде схожим на минуле.

Головним стане поєднання онлайну та офлайну, яке дасть дітям більше свободи, але збереже й важливі живі контакти, пише Укрінформ.

Під час Саміту перших леді та джентльменів він підкреслив, що пандемія змінила уявлення про навчання. За його словами, освіта вже не повернеться у формат, який існував раніше. Онлайн має свої переваги, проте цінність очної школи у взаємодії та розвитку навичок, яких не можна здобути перед екраном.

школярі

Лісовий пояснив, що нова школа фактично буде фізичним простором із центром у вигляді цифрової платформи. Вона забезпечуватиме учням більше свободи, але водночас відкриватиме двері для занять у класах, де важливі живе спілкування, практика та командна робота.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів залишають без засобів до існування: кому припинять виплати до кінця року

Україну накриє мокрим снігом: синоптикиня розповіла про швидке похолодання до -12, коли готувати шапки

ТЦК більше не чекатимуть: військовозобов’язаним дали кілька днів - що треба встигнути

Українцям виплатять від 1500 до 8000 грн: хто й на яких умовах отримає допомогу

Показати ще

"Саме там ми вчимося взаємодіяти з людьми, працювати з обладнанням, робити проєкти, презентувати й спілкуватися" — зазначив міністр.

На його переконання, така модель дозволить дітям поєднувати найкраще з двох світів — зручність онлайну й розвиток соціальних навичок в офлайні. Це стане не лише формою навчання, а й основою підготовки до дорослого життя, де потрібні як знання, так і здатність до співпраці.

Школярі 1 вересня

Очільник МОН також додав, що без якісної освіти неможливо перемогти у війні чи подолати жодну кризу. Тому інвестиції в сучасну систему навчання — це не лише про школу, а й про майбутнє держави та її стійкість.

Раніше ми повідомляли, платні електронні щоденники: чи будуть змушувати батьків стежити за оцінками?

ЗНО для молодших школярів: нові правила іспитів у початковій школі - детальніше на Знай.ua.

Нагадаємо, школи перейдуть на нову систему навчання: до яких змін готуватись дітям?