У столичних школах перевірили, як швидкісний інтернет впливає на успішність дітей. Міжнародна компанія Civitta провела масштабне дослідження, у якому взяли участь понад 5 тисяч респондентів – учні, їхні батьки та вчителі. Результати виявили чіткий зв’язок між якістю Wi-Fi та рівнем академічних досягнень школярів, повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Методологія дослідження включала онлайн-опитування, глибинні інтерв’ю та аналіз знань учнів із математики й української мови відповідно до міжнародних стандартів PISA. Учасники дослідження одностайно відзначали, що стабільний інтернет впливає не лише на доступність навчальних матеріалів, а й на мотивацію дітей.

Школярі. Фото: скриншот youtube

Згідно з результатами, школярі зі стабільним Wi-Fi демонструють вищі результати на уроках та більш охоче відвідують заняття. 76% опитаних учнів заявили, що якісний інтернет робить навчання цікавішим і зрозумілішим, понад 70% відзначили зростання власної залученості у навчальний процес. Водночас 23% учнів зізналися, що відсутність або погана якість з’єднання суттєво знижує їхню зацікавленість у навчанні.

Найкращі показники знань зафіксовані у школах, де швидкість з’єднання перевищує 100 Мбіт/с. Саме там учні демонструють кращу підготовку та активніше користуються сучасними освітніми платформами. Доступ до швидкісного інтернету, підкреслили у КМДА, відкриває шлях для впровадження інноваційних методів: «перевернутого класу», змішаного навчання, адаптивних платформ і проєктної роботи. Це сприяє розвитку критичного мислення та самостійності школярів.

Популярні новини зараз

Готуйтеся, батьки: у МОН пояснили, як встановлюватимуть дати канікул у школах

Безпечний час для ухилянтів: коли ТЦК не перевіряють громадян

Українці за кордоном можуть втратити пенсії

Пенсіонерам збільшать надбавки: хто отримає додатково майже 2600 грн

Показати ще

Гаджети шкодять зору, скріншот: YouTube

«Дослідження показує, що якісний доступ до інтернету – це базова умова освітньої рівності. На основі отриманих результатів Департамент інформаційно-комунікаційних технологій уже формує рекомендації для міської політики у сфері цифрової освіти», – наголосив Валентин Мондриївський.

У подальшому планується розширення вибірки на школи з інших регіонів України. Це дозволить перевірити сталість виявлених тенденцій та виробити системні рекомендації для державної освітньої політики.

Нагадаємо, перша двійка у щоденнику: як правильно реагувати на погані оцінки

Раніше ми розповідали, що дітей не вистачає, але школи тріщать по швах: вчителі розкритикували реформу МОН

Також, сільські школи - під ніж: українці виступають проти реформи МОН