Новий підхід має зробити процес прозорішим, справедливішим і зрозумілішим для всіх учасників навчання.
МОН представило новий нормативний документ, що регулює систему оцінювання у школах. Він узгоджує вимоги державних стандартів із тим, як вимірюються результати навчання, та охоплює всі форми здобуття освіти — від початкової до профільної, пише Міністерство освіти і науки України.
Система оцінювання тепер спирається на принципи об’єктивності, доброчесності, неупередженості й рівності. У документі передбачено чотири основні види оцінювання — формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) і державну підсумкову атестацію.
Формувальне оцінювання допомагає виявити динаміку навчання, сильні та слабкі сторони учня, покращити підхід до навчання. Воно часто виражається у вербальній формі — через пояснення вчителя або самооцінку. Поточне оцінювання застосовується для контролю результатів на певних етапах навчання, а підсумкове — визначає відповідність знань державним стандартам. ДПА залишається завершальним етапом, який підтверджує рівень здобутої освіти.
"Діти не вміють читати": вчителька поскаржилася на недбальство батьків
"Київстар" закриває популярний тариф: на який переведуть абонентів автоматично
"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань
Кабмін запровадив нові правила нарахування пенсій: що буде з радянським стажем
Також запроваджено три шкали — номінальну (для 1–2 класів), рівневу (3–4 класи) і бальну (5–12 класи). Рівні успішності — початковий — 1–3 бали, середній — 4–6, достатній — 7–9, високий — 10–12. Вербальні коментарі залишаються важливою частиною оцінювання, адже вони дають учневі зворотний зв’язок і мотивацію.
Раніше ми повідомляли, навчатимуться без перерви: кого із школярів не випустять з-за парт аж до Різдва?
Батьків обурили методи дисципліни у школі: в мережі розгорівся скандал - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, вчитель забирає телефон у школі: адвокат спровокував суперечки у мережі.