Докторка фізико-математичних наук та завідувачка лабораторії прикладної математики Малої академії наук України Катерина Терлецька назвала проблеми шкільної програми з математики. За її словами, дітям часто дають забагато тем, не сформувавши базових умінь, і водночас очікують, що учні знатимуть усе.

В інтерв’ю Василю Байдаку Терлецька пояснила, що школярі нерідко не можуть порахувати навіть відсотки, проте вже отримують завдання з теоремами й параметрами. На її думку, навчальну програму потрібно розвантажити та постійно повертатися до вивченого, пояснюючи ті самі теми поступово складніше.

Вчитель, уроки. Фото:вільні джерела

«Ми хочемо, щоб діти знали все. А зрештою маємо проблему, що ніхто вже відсотки не може порахувати, а ми хочемо йому дати теорему синусів, косинусів, всі властивості логарифма і щоб вони задачі з параметрами розв’язували, а вони не вміють навіть відсотків рахувати. То, можливо, їм треба повторити відсотки і навчити їх розв’язувати нескладні рівняння», — зазначила науковиця.

Вона також наголосила, що дітей варто навчати бачити математику у побутових речах — наприклад, показувати, як можна застосувати теорему косинусів, коли вішаєш полицю.

Популярні новини зараз

Нова індексація пенсій: хто залишиться без довгоочікуваного підвищення

Криптоаферa на $2 мільйони: як проект Furmula обернувся пасткою для інвесторів

Грошова допомога на опалення для пенсіонерів: хто може отримати

Пенсіонерам заборонили одночасно отримувати зарплату та пенсію: кого стосується

Показати ще

Крім того, за словами Терлецької, доцільно поділити курс математики на кілька рівнів: для тих, хто вивчає її з цікавості, і для тих, кому вона потрібна для практичного застосування.

«Виникає: “А як це? Наші діти будуть жити без теореми косинусів? А як же ж вони, бідосі, далі будуть жити, якщо не будуть знати?” Ми давайте навчимо і покажемо з різних аспектів якісь речі, які дійсно будуть корисними. А тим, хто хоче йти і займатись математикою, їм давати все. Давайте їх просто розділимо, зробимо математику А і математику Б», — пояснила експертка.

Нагадаємо, діти не погані, вони - інакші: педагог пояснив поведінку сучасних підлітків

Раніше ми розповідали, що у школах посилюють покарання за шкідливі звички: які штрафи впаяють батькам

Також, знущання в школах: чи варто переводити дитину в інший заклад