Мама українського школяра Рина Омельянчук поділилася в мережі сторінкою з зошита сина, який навчається у другому класі. Хлопчик розв'язував математичні задачі та отримав зауваження червоною ручкою від вчительки. Про це йдеться у її пості у Threads.

Школярі на уроці

Омельянчук пояснила, що спочатку не могла зрозуміти, чому в зошиті так багато червоного. Виявилось, що її син вирішував приклади в голові та записав лише відповідь. Мама вважає, що такі червоні закреслення лише демотивують дітей, і що краще було б просто вказати, що саме потрібно зробити, а не наголошувати на неуважності.

"Дивлюсь у зошит сина з математики: все червоне! Дитина б зрозуміла без стресу", - написала Омельянчук.

Ми думок користувачів соцмереж розділилися. Одні вважають, що у дитини математичний склад розуму і він швидко та правильно розв'язує задачі в голові. Тому, на їхню думку, такі зауваження вчительки можуть лише нашкодити. Інші дивуються, чому в початковій школі досі використовують червону пасту, адже її давно заборонили:

Популярні новини зараз

Пенсіонерів закликали готуватися до зменшення виплат

ТЦК отримали нові повноваження: кому можуть анулювати діючу відстрочку

Пенсію можна законно збільшити: про який трюк не розповідають пенсіонерам

Світло вимикають, а платіжка не зменшується: чому неможливо зекономити під час відключень

Показати ще

"У дитини математичний склад розуму. А ще він ледачий, як і всі математики. Лінь - двигун прогресу. Він знайшов спосіб вирішувати швидко і правильно. Зробив усе вірно, тому варто похвалити сина. А ось система змушує дітей писати та рахувати за шаблоном, а розумні діти завжди шукають, як спростити собі життя".

"Я не математик, але розумію вчителя. Вимоги - не просто так. Учителю важливо бачити, як учень думає, яку послідовність дій використовує. Зауваження за те, що учень не розписав вираз, - це нормально. Якщо вчитель похвалив за правильні відповіді, то проблеми немає".

"Скільки агресії в цій червоній ручці, знаків оклику та претензій у запитальному реченні... Як ніби дитина особисто образила вчителя, не написавши за чіткими правилами".

Водночас знайшлися і ті, хто підтримав вчителя, зазначаючи, що вона повинна не лише бачити правильну відповідь, але й розуміти, як дитина розв'язувати задачу, чи розуміє вона матеріал.

"Як колишній вчитель можу сказати: виконувати завдання треба за встановленими правилами. Учень має розуміти алгоритм рішення, адже є кілька варіантів обчислень. Учитель має побачити, чи засвоїв учень тему. Але мене збентежило, що зауваження зроблені червоною ручкою, краще було б використовувати зелену".

Шкільний зошит. Фото: threads.com