Іноді вчителі оцінюють роботи учнів необ'єктивно - чи то через власні помилки, чи через певну упередженість. Саме таку ситуацію описала репетиторка з математики під ніком tutor_valentinas у соціальній мережі Treads, поділившись історією свого учня.
Під час уроку вчитель запропонував дитині вийти до дошки й розв’язати приклад. Учень із завданням справився, проте отримав лише 6 балів. Вчитель заявив, що виконання було неправильним, і запропонував власний "правильний" спосіб рішення.
Однак суть у тому, що обчислення учня виявилися правильними, відповідь збіглася з учительською. Більше того, спосіб розв’язання, який обрав школяр, був навіть більш логічним та акуратним. Така несправедлива оцінка глибоко засмутила дитину - вона настільки переживала, що заявила, ніби взагалі більше не хоче вчитися.
Цей випадок сильно обурив і репетиторку, яка навчає цього учня. Вона закликала вчителів бути уважнішими й не гасити остаточно бажання дітей вчитися та розвиватися.
Перехід на шестиденку та навчання літом: школярів очікують зміни
Українці можуть залишитись без води та каналізації: у зоні ризику всі великі міста
На ТЕС більше не сподівайтесь: експерт розповів про масштаби руйнувань
Частину українців змусять повернути пенсії: у ПФУ пояснили, кого це торкнеться
"Учень біля дошки робить приклад(два верхніх рядочки). Вчитель: неправильно, ставлю 6, сідай. Далі вчитель на дошці той же приклад розписує (три нижні рядочки). В дитини дома бунт-нахіба вчити, якщо ставлять оцінку 6, коли в мене все 9-10?Хай ставить 2, я не буду напрягаться.Зірка на лобі з назвою "роби як я подумала" має нарешті погаснути. Не доламуйте дітей. Їхнє бажання вчитися висить на волосині, а ви її вперто хочете розірвати".
Ця ситуація не на жарт обурила користувачів соцмережі. Допис отримав багато коментарів, у яких люди писали про глобалність та розповсюдженість такої проблеми. Вчителі математики зазначали, що рішення дитини правильне та раціональне, на відміну від рішення вчителя.
"Це проблема глобальна… В мене якось в універі на вищій математиці була подібна ситуація на самостійній. Зробив першим, здаю на перевірку - не правильно - я вас так не вчила! Переробіть. Сів, переробив як вона вчила, всеодно швидше за всіх, й після цього прийняла".
"Вчитель самодур. Дитина все зробила правильно. Я колись при записуванні складних прикладів пропускала по 2-3 ітерації і ніколи мені за те не знижували оцінку, а було то ще за совка".
"Як математик кажу: у верхніх рядочках дуже чітко показано, як виконувати дії зі степенями (класика, прям по підручнику); в нижніх - так звісно можна написати, але для чого?! Якби нижні переходи писав учень, я б їх зарахувала, хоч це і не раціонально. Що цим міг хотіти показати вчитель і чому навчити - не знаю. До оформлення розв'язку зверху - немає запитань".
"Вчитель дав дуже цінний урок: в житті може так статися, що в тебе буде начальник дебіл і він буде тебе оцінювати своїми дебільними мірками".
"Розв'язано правильно. Логіку прослідкувати при розв' язуванні можна. Вчитель просто доколупується. Тут явно не 6 балів має бути".
"Як на мене, то верхній запис краще. Я вчителька математики.
Також коментатори зійшлися на думці, що навіть якщо учень пропустив, тобто не розписав очевидну частину рішення, або якщо згідно з темою уроку треба було вирішувати інакше, це все одно не привід знижувати оцінку до 6 балів.
"Показати інший спосіб, то чому ні, але занижувати оцінку за правильно і більш раціонально розв'язане завдання - це не коректно (слабо сказано) з боку вчителя. Це моя думка. Я, наприклад, тільки вітаю, якщо дитина розв'язала іншим способом і може його аргументувати і пояснити".
"Вбачаю тут бажання вчителя навчити виділяти частини з одним піднесенням степеню, так вчиттель мав пояснити чому очікував саме такий розв'язок, а не знехтувати варіантом розв'язку учня".
Раніше портал Знай писав, що вчителька закликала батьків не перекладати відповідальність на педагогів.
Також портал повідомляв про 6 способів боротьби з ожирінням у дітей: потрібні не тільки обмеження у їжі.
Крім того, ми інформували про Чорну п'ятницю у школі: вчителька підготувала "валюту", яку учні можуть заробити на уроках.