Доктор Роберт Гаррісон, освітній експерт та директор з освіти і інтегрованих технологій Міжнародних шкіл ACS, виступив із критикою щодо запровадження повної заборони мобільних телефонів у навчальних закладах.
У коментарі для The Guardian він зазначив, що такий підхід є помилковим і не враховує освітній потенціал цифрових технологій.
Гаррісон вважає, що мобільні телефони можуть бути ефективним інструментом навчання, якщо їх використання інтегрувати в освітній процес із відповідними методичними підходами. Замість заборон, на його думку, необхідно розвивати в учнів навички критичного мислення та цифрової грамотності.
«Надзвичайно прикро читати, що так багато шкіл в Англії запровадили повну заборону на використання телефону», – прокоментував Гаррісон. Він підкреслив, що проблеми із залежністю від смартфонів та соціальних медіа дійсно потребують вирішення, проте вони мають вирішуватися через освіту, а не обмеження.
Українцям перерахували субсидії: як дізнатись новий розмір виплат
Пенсіонери втратять надбавки: кого торкнеться у першу чергу
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
За словами експерта, збалансований підхід до використання цифрових пристроїв може сприяти соціалізації учнів і розвитку навичок самостійного здобуття знань, зокрема поза межами класної кімнати. Гаррісон також наголошує на важливості забезпечення доступу дітей до якісної та перевіреної інформації, де смартфони та планшети можуть відігравати ключову роль.
Загалом, експерт виступає за модернізацію шкільної освіти шляхом інтеграції технологій, а не їх повного виключення з навчального середовища.
Нагадаємо, Міносвіти скоротило місця у 195 університетах: як це вплине на вступ у 2025 році
Раніше ми розповідали, що НМТ-2025 відрізнятиметься від минулих років: які зміни приготували випускникам
Також, закордонна освіта - лише для обраних: українцям стане значно важче вступити до польських вишів